56. Na podstawie powiedzianego wynika reguła, że od haze i niżej de-Z’A, czyli kelim NeH’I de-Z’A – jest to wszystko bhina malchut, która nazywa się nukwa oddzielona od Z’A, gdyż wszystkie niższe dziewięć sfirot malchut zbudowane z TNeH’I de-Z’A, po tym jak one przyłączyły się do niego w czasie gadluta.
Stąd dobrze jest zrozumiałe, dlaczego mówi się, że w katnucie Zo’N znajdują się w stanie Wa’K i kropka, czyli HaBa’D, HaGa’T de-kelim i kropka w haze. W tym wypadku na poziomie Z’A brakuje Ga’R świateł, gdyż są nieobecne NeH’I de-kelim, a dla malchut brakuje pierwszych dziewięciu sfirot świateł, gdyż są nieobecne dziewięć niższych sfirot de-kelim.
I został wyjaśniony korzeń nukwy de-Z’A w stanie katnut i gadlut, który pochodzi ze stanu katnut i gadlut świata Nekudim, kiedy po rozbiciu, kelim de-Nekudim powróciły i były naprawione w świecie Acilut w dwóch stanach – katnut i gadlut, w ten sposób, że Z’A i malchut de-Acilut również znajdują się w stanie Wa’K i kropka podczas katnut, podobnie do katnut siedmiu sfirot Nekudim, wówczas TNeH’I de-Z’A de-Acilut padają w BE’A, i ta kropka właśnie i jest korzeniem nukwy. A później, za pośrednictwem stanu gadlut, powracają na swoje miejsca w Z’A de-Acilut, dopełniając NeH’I kelim de-Z’A i dziewięć niższych kelim jego nukwy, czyli malchut.
W ten sposób wyjaśniliśmy, że w katnut i gadlut świata Nekudim, znajdują się te TNeH’I de-Z’A, które są rozmieszczone od jego haze i niżej, i które są korzeniem stanu gadlut nukwy.